11 genijalnih trikova za bolji početak dan, a zahtijevaju minimalan trud

Nedostatak vremena najčešća je izlika za loše životne navike, navodi stručnjakinja koja uvođenjem ovih par koraka u jutarnju rutinu staje na kraj izlikama.

Fitness stručnjakinja Stephanie Mansour otkrila je jedanaest trikova kako svoje jutro učiniti zdravijim u samo par koraka, navodi today.com. 

1. JOGA

Jutarnje buđenje iskoristite kako bi povezali pokrete i udahe uz jednostavnu jogu. Trenerica predlaže da stanete kraj kreveta s raširenim rukama koje ćete zatim povući iznad glave. Prilikom spuštanja ruku, fokusirajte se na disanje, tvrdi. 

2. MEDITACIJA UZ KAVU

Umjesto ispijanja kave dok listate poslovne mailove, to vrijeme iskoristite za vježbe disanja i meditacije, predlaže. 

3. SMOOTHIE ČUČNJEVI

Dok se sastojci jutarnjeg smoothieja miješaju, napravite deset brzih čučnjeva. S nogama postavljenima u širinu kukova spustite se u čučanj, ali pripazite da su vam leđa ravna. Nakon deset čučnjeva počastite se smoothijem.

4. DO TRBUŠNJAKA POD TUŠEM

S nogama u širini kukova podignite punu bočicu šampona ili regeneratora te se okrenite u jednu stranu. Ukoliko nemate punu bočicu šampona, ruke ispružene ispred tijela poslužit će podjednako. 

5. POSPJEŠITE FLEKSIBILNOST NANOSEĆI LOSION

Osim što ćete pomoći koži, nanošenjem losiona možete postići veću fleksibilnost tijela, tvrdi. To ćete učiniti ukoliko prilikom nanošenja losiona na leđa pokušate spojiti ruke na sredini. Jednom rukom posegnite iza vrata, a drugom posegnite iz donjeg dijela leđa te ih spojite na sredini leđa

6. VJEŽBE DISANJA 

Prilikom nanošenja  tuša za oči ili sjenila, zadržite dah na deset sekundi, a zatim udahnite. Tri puta ponovite ovu vježbu kako bi se opustili dok se spremate. 

7. ISTRENIRAJTE RUKE DOK RADITE NA FRIZURI

Savršene lokne u kosi mogu voditi i do savršeno istoniranih ruku, a to ćete postići ukoliko držite figaro s rukom pod kutom od 90 stupnjeva. 

8. RAVNOTEŽA

Bolja će se ravnoteža tijela postići ukoliko balansirate na jednoj nozi, a jutarnje peglanje robe odlična je prilika za to, tvrdi stručnjakinja. 

9. FLEKSIBILNOST 

Obuvanjem obuće s nogama koje se ne savijaju u koljenu na alternativan ćete način uvježbati fleksibilnost tijela. Umjesto uobičajene vježbe dodirivanja stopala s ravnim koljenima, okušajte se u obuvanju cipela na isti način, preporučuje. 

10. PROTRESITE SALATU, ALI I TIJELO

Pripremu salate u posudi s poklopcem iskoristite kako bi podjednako začinili salatu, ali i kako bi protresli čitavo tijelo

Shutterstock

11. ISTEGNITE VRAT DOK ČEKATE ZELENO SVJETLO

Istegnite vrat s desne na lijevu stranu dok stojite na crvenom svjetlu semafora, ali nemojte istezati svoj vrat unatrag, navodi. Vježbajte 30 sekundi ili dok se svjetlo semafora ne promijeni. 

6 razloga boli u vratu

M. V. 

Foto: Shutterstock

Preuzeto sa: večernji.hr

Share this:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial