UKOLIKO VAM JE URIN OVE BOJE, HITNO KOD LJEKARA: OBRATITE PAŽNJU, OVO NIJE ZA ŠALU

Isto onoliko koliko je važna materija koju unosimo u svoj organizam, veoma je važna i količina materije koju izlučujemo, jer ona može izazvati komplikacije u tijelu i probleme po zdravlje.

Mokrenje je naša svakodnevna tjelesna rutina, pomoću koje izbacujemo toksine koje smo unijeli tokom dana u vidu žućkaste tečnosti.

Ukoliko želite da vodite zdrav život, morate da se postarate da redovno mokrite kako kasnije ne bi došlo do nekih komplikacija.

Ako mokrite samo dva puta dnevno, znači da ste dehidrirani, trebalo bi barem 4-5 puta da mokrite u toku dana.

Obratite pažnju na boju vašeg urina. Ukoliko ste dehidrirani videćete u ovom “urinatoru” da je boja mokraće tamno žuta.

“Urinator” možete ubaciti u svoj telefon kako biste uporedili boju svog urina sa grafikom sljedećeg puta kada to budete obavili.

Ukoliko pijete puno vode trebalo bi da u toalet idete otprilike na svakih 2 sata.

Kako biste bili zdravi, trebalo bi najmanje 8 čaša vode dnevno da popijete.

Na ovaj način ćete regulisati nivo natrijuma i elektrolita u vašem tijelu, a tjelesni procesi koji zahtijevaju vodu će teći glatko.

Ako redovno vježbate pojačajte unos vode kako ne biste dehidrirali zbog znojenja.

Takođe bi bilo poželjno da tražite savjet od nutricionista.Takođe redovno unosite voće i povrće. Voće poput lubenice, naranči, jabuka i drugih će vam pomoći da ostanete hidrirani, a da pritom ne morate piti toliko vode.

Unos veće količine vode je također odlična prevencija za infekcije urinarnog trakta i neke bolesti bubrega. Zato ostanite zdravi, pijte mnogo vode i hidrirajte se na svaki mogući način!

(Hayat / Foto: Ilustracija)

Please follow and like us:
Share this:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial